Ballada final del projecte SardaTIC

Dissabte 22 d’abril, a la tarda, els nens i nenes de 4t vam anar al Parc Municipal de Mataró a la trobada final del projecte SardaTIC, un projecte telemàtic per treballar la cobla i la sardana juntament amb altres escoles.  Allà ens vam trobar amb les altres colles de Mataró i Granollers que participen en aquest projecte.

Vam entrar els primers a la pista amb el Galop de SardaTIC i vam fer la rotllana. Un cop fetes les 12 rotllanes, vam ballar plegats la sardana d’aquest any, “Un drac ben panxo”, composta per Maria Mercè Navarro especialment per al projecte.

En acabar la sardana, vam convidar els acompanyants a afegir-se a les rotllanes, així que vam fer una rotllana ben gran amb els nens, pares, mares, germans i tots els que hi eren, per ballar una tirada de curts i una de llargs.

Un cop acabada la sardana, vam fer una foto amb tots els alumnes participants i vam recollir un record que ens va preparar l’Agrupació Sardanista de Mataró, que, a més, ens va convidar a berenar per acabar d’una forma ben dolça una tarda molt especial.