Alexander Calder

Durant aquests dies a plàstica els alumnes de 5è han descobert a l’artista Alexander Calder conegut per ser un dels més importants creadors de l’art cinètic (art en moviment o amb sensació de moviment) tal i com ho podem veure en els seus famosos mòbils.

Alexander Calder també se’l coneixia per la seva passió pel circ i és per aquest motiu, que va crear el calder_alexanderseu propi circ a partir de materials com el filferro, fusta, teles, etc. i aprofitant els seus coneixements d’enginyeria va crear figures amb moviment.

Com ens ha semblat interessant aquesta part circense de l’artista, els alumnes de 5è han creat el seu propi circ fent servir materials reciclables.

Voleu veure com aquests artistes han treballat? Doncs cliqueu AQUÍ