Donem per acabat el primer trimestre d’aquest curs compartint amb tots i totes vosaltres algunes fotografies dels últims dies, que sempre són tant màgics com especials. En aquestes imatges podreu veure reflectida la il·lusió, somriures, nervis i emocions d’aquests últims dies viscuts a l’escola!!
Hem arribat al final d’aquest 1r trimestre de la millor manera possible: vivint una audició preciosa al Casal Cultural amb les famílies, fent cagar el tió i descobrint què s’hi amagava, intercanviant detallets amb l’amic/a invisible, rebent la visita del Patge Reial i gaudint d’un esmorzar boníssim gràcies a l’AFA.
Tot i que aquests darrers dies també han estat marcats per algunes absències, tant d’alumnat com de docents, a l’escola es respira ambient de Nadal i aquesta alegria ens ha permès acomiadar-nos amb el millor dels desitjos per a l’any vinent.
Ara toca descansar, compartir moments amb la família, recarregar energia i amb el desig que tothom es pugui recuperar ben aviat.
Ens retrobem al gener, amb les piles carregades i moltes ganes de continuar aprenent i fent camí plegats!
Bones festes i feliç any nou!
Cliqueu la imatge si teniu curiositat de saber el què hem fet aquests dies!



Quin goig que feu!!!
Enhorabona per aquesta magnífica decoració i per un festival que ben segur va sortir fantàstic!!!
Ara us desitjo unes bones i merescudes vacances!!!
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2026!!!
Va ser molt xulo!!!
Tot hem va agradar mol tota la decoració va estar molt guay i va ser molt xulo fer el amic invisible.
La cantata va ser genial hem vaig divertir molt!!
BON NADAL A TOTHOM!!!