Celebrem Sant Miquel caminant per Miralcamp

Ahir, dia de Sant Miquel, vam celebrar la diada de la nostra escola i el patró del poble sortint tota l’escola a caminar pels voltants de Miralcamp.

Cada comunitat va seguir un itinerari diferent que ens va permetre descobrir racons i camins nous, alhora que vam gaudir del paisatge de tardor. Els colors de les fulles, la frescor d’un matí després d’una nit de pluja i l’aire net de la natura ens va recordar la importància de valorar els canvis del temps i de les estacions.

La comunitat de grans, a més, va participar en una activitat d’orientació, posant en pràctica la cooperació en equip i l’atenció a l’entorn.

Va estar una jornada plena de convivència i alegria, en què vam compartir bons moments i vam aprendre que la natura és el millor escenari per celebrar junts Sant Miquel.

Si voleu veure el recull de fotos, cliqueu el logo de l’escola.

 

5 comentaris a “Celebrem Sant Miquel caminant per Miralcamp”

  1. Ens va agradar molt sortir a passejar una estona per Miralcamp, veure les plantes i els animals que hi ha pel nostre entorn i poder anar al pump track amb tota la classe a córrer i jugar una estrona. Quan vam arribar al parc de la boletera teníem molta gana!!!
    Ja tenim ganes de què torni a ser Sant Miquel per poder tornar a sortir per Miralcamp!

    Visca Sant Miquel i L’escola Sant Miquel.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut