A les acaballes d’aquest 2n trimestre, els nostres amics els CRICS ens han permès descobrir tot un món de conceptes matemàtics a través del joc, la música i la manipulació.
Hem après de manera vivencial i engrescadora conceptes clau que ens ajuden a desenvolupar el pensament matemàtic des de ben petits!
Durant aquest segon tram, hem cantat, ballat i manipulat materials per aprofundir en aspectes com els blocs lògics i les figures geomètriques. Hem descobert polígons, els hem agrupat segons els seus colors i propietats, i hem après a representar els nombres fins al 4 amb les seves grafies corresponents i amb cantarella fins al 10!! A més, hem treballat els segments, els vèrtexs, els colors i hem après a comparar i relacionar mides.
Hem pogut explorar i construir coneixements de manera activa i ens agrada veure com gaudeixen de les matemàtiques a través de propostes engrescadores que fomenten la seva curiositat i autonomia!
Si voleu veure el bé que ens ho hem passat, cliqueu als CRICS!


