COMENCEM A CELEBRAR EL DIA DE LA PAU A LES ESCOLES

El passat divendres 26 de Gener vam començar a fer algunes activitats per celebrar el dia de la no violència i la pau a les escoles. Les classes de quart vam preparar unes petites actuacions per aprendre  i reflexionar com solucionem els conflictes més habituals. Primer ens vam dividir en grups i vam parlar dels conflictes i cada grup va preparar una petita actuació. Va ser molt divertit i profitós. Després com que encara teníem una mica de temps lliure i els alumnes estaven molt engrescats en fer mim i en actuar vam jugar al joc d’endevinar pel·lícules, hem descobert que tenim uns artistes.

Aquí us deixem amb algunes imatges ben divertides.

pau