ANEM A L’AUDITORI I APROFITEM PER VISITAR EL NOSTRE POBLE

Aquest matí hem anat a l’auditori juntament amb els nens i nenes de tercer a veure un espectacle de percussió molt interessant. Ens ha agradat molt i hem pogut participar a aprendre músiques i instruments d’arreu del món. Després els alumnes de tercer han tornat a l’escola i nosaltres hem aprofitat per conèixer una miqueta més el nostre poble.

Hem caminat pel carrer major on hem vist l’antic Ajuntament i ens hem fixat que hi havia tres escuts, el de Barcelona, l’antic escut de Castellar i el de Catalunya. D’allà hem anat a esmorzar a la Plaça Cal Calissó i hem descobert que antigament era una masia, amb una era molt gran i que a darrere hi havia els safareigs públics del poble. També hem aprofitat per veure l’actual farmàcia Yangüela, antigament una botiga de queviures i hem vist també una font molt antiga. Continuant el nostre recorregut hem anat a veure la primera escola del poble, l’escola Emili Carles Tolrà i hem vist que antigament hi havia dos edificis, un per nens i un per les nenes. Finalment hem vist la Capella de Montserrat que també va ser feta gràcies al per Senyor Tolrà. Ha estat un recorregut molt interessant i hem après moltes del nostre projecte del poble.

Aquí us deixem algunes fotos d’aquest profitós matí.

carrer-major