Celebrem Sant Jordi a l’escola

Avui ha sigut un dia intens per als Contes i els Trens: hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola amb moltes activitats.

Al matí, tots els nens i nenes de parvulari hem fet una ronda de contes sobre les emocions i hem pogut gaudir d’una obra de teatre ben divertida i original. També hem esmorzat acompanyats dels nostres padrins i padrines que ens han regalat unes precioses roses.

A la tarda, hem visitat la paradeta de llibres i hem escollit dos contes per a la classe.

Per acabar el dia, els nens i nenes de quart ens han oferit una gran actuació de tabals.

Volem desitjar-vos que passeu una bona diada de Sant Jordi.

600_height__agenda_any_2017_0004_abril_2017_santjordi