El tió arriba a l’escola!!!

Aquest matí hem tingut una gran sorpresa!!!

Mentre esmorzàvem ens ha arribat una carta del tió on ens deia que havia arribat a l’escola!

Però, com que és una mica trapella, s’havia amagat perquè tots els nens i les nenes del parvulari l’anéssim a buscar!

L’hem buscat per tots els racons del nostre pati i no l’hem trobat elloc així que hem decidit buscar-lo per altres llocs de l’escola. Hem mirat als tipis i res de res.

Finalment, els nens més grans, l’han trobat als bancs que hi ha a la zona de pícnic, a prop de l’hort.

Ara hem de portar-li menjar perquè es faci ben gran i ens cagui uns bons regals.

img-20161216-wa00071