SORTEIG PANERA SUMA+

SUMA + s’ha proposat dur a terme el projecte de la Marató amb l’objectiu d’unir a un poble en la mateixa causa, recordar fons, per l’atenció de l’alumnat amb diversitat de necessitats, en els nostres centres educatius.
Cada escola del municipi fa el sorteig d’una panera amb material escolar. Durant aquesta setmana vinent, del 3 al 7 de maig, es venen butlletes a 2€ que els podeu comprar durant els sortides dels infants, a les 12.30 i a les 16.30 h.
El sorteig es farà el 22 de maig durant el concert del Pot Petit i us anunciarem el guanyador per la web del centre com per Instagram.
Animeu-vos a participar, és un bé per a tots i totes!