Segell Nacional de qualitat

El nostre projecte eTwinning, Never too late to make a Change, va rebre reconeixement nacional el passat mes de setembre. El projecte es va dur a terme el curs passat amb l’alumnat de la promoció 2012 i vam poder compartir les accions que duia a terme el centre per fer d’aquest planeta un espai més verd i sostenible. Vam tenir l’oportunitat de conèixer infants i joves d’altres països i intercanviar experiències d’aprenentatge col·laboratiu. La feina feta pels nostres alumnes ha rebut reconeixement i n’estem immensament orgullosos.