La Pau

Hola UNICORNS, com esteu? Recordeu quin dia es avui?

Avui divendres és el dia mundial de la Pau, i el dimecres vam dedicar una estona a parlar sobre aquesta.
Vam fer una conversa molt interessant sobre que és la Pau i perquè la necessitem. Vam reflexionar tots plegats i després vam veure un conte i un curtmetratge, i ens vam engrescar a cantar una cançó.

Desprès vam decorar unes samarretes blanques amb un missatge que volem transmetre al món sencer:
No hi ha camí per la Pau, la Pau és el camí.” De Mahatma Gandhi.

Aquestes samarretes les hem penjat a fora de l’escola, perquè tothom pugui llegir els nostres missatges. Ha quedat l’escola ben bonica!!!

Us animeu?, podeu veure els vídeos, parlar i fer una mica de reflexió i buscar alguna paraula o frase curta que per a vosaltres representi la Pau i podeu fer un dibuix i penjar-la al pati, balcó, finestra… Així tothom que miri a casa vostra podrà saber el vostre missatge de Pau i està una mica més connectats amb aquest sentiment.

A la biblioteca hi ha llibres molt macos que parlen de la pau.

En aquest pàgina trobareu recursos molt interessants per si voleu aprofundir una mica més sobre el tema.

Recordeu que em podeu enviar les fotos de les activitats que feu al meu correu. I dilluns les mirarem amb els nens i nenes que ja poden venir.

Bon cap de setmana.