FEM REALITAT EL PATI SOMIAT PELS NOSTRES INFANTS

Us convoquem el dimarts dia 1 de març a les 15:15h a la sala d’audiovisuals de l’escola, on anirem concretant i planificant les actuacions previstes i aclarint qualsevol dubte o suggeriment.

El dissabte 5 de març al matí començarem a construir la piràmide de pneumàtics.

Més informació als següents blogs: L’EIX DEL PATI a la nostra pàgina d’intranet i al blog de la Carme Cols i en Pitu Fernández EL NOU SAFAREIG

PER SABER-NE MÉS CLICA LA FOTO

FEM REALITAT EL NOSTRE SOMNI

Els nens i nenes ja ens han fet saber quin és el pati del seus somnis i ara volem fer-los reals.

S‘ha fet una primera reunió per crear una comissió de pati, formada per mestres, l’Equip Directiu i representants de famílies.

Des del moment que ens vam trobar vam compartir l’emoció i les ganes de tirar endavant el projecte d’un pati com un espai d’oportunitats per aprendre.

Hem ubicat en els diferents espais del pati les propostes que han sorgit dels nivells de P3 a 6è: una piràmide de rodes, un tobogan, una cuineta, cordes per grimpar, un laberint, un tobogan cilíndric, un gronxador de pneumàtic, una caseta de fusta, un circuit d’aventura i un escenari.

Les primeres que tenim previstes són la piràmide de pneumàtics, la cuineta i l’escenari.

Estem rebent l’assessorament de pares i mares amb coneixements tècnics que també formen part de la comissió.

La Carme Cols i el Pitu Fernàndez, mestres de referència en aquest tema, han visitat per segona vegada l’escola per compartir la seva experiència d’assessorament en centres educatius i d’esbarjo en relació als espais exteriors. Si voleu conèixer la tasca d’aquests dos mestres jubilats, podeu consultar el seu blog: El nou Safareig” ( El nou safareig.org )

Per part de la regidoria de Via Pública de l’ajuntament de Castellar ens han mostrat bona predisposició a participar en aquest projecte.