COMIAT ALUMNAT 6è

Ahir dijous 18 de juny, vàrem realitzar el comiat dels nois i noies de 6è.
Va ser un moment especial, pèls de punta i un munt d’emocions difícils d’expressar amb paraules.
És cert, vàrem trobar molt a faltar les abraçades, però les tenim ben guardades per fer-les amb més força que mai.
Els mestres de l’escola us dediquem unes paraules perquè les guardeu sempre amb vosaltres, sou únics i úniques, no ho oblideu mai.
Les famílies han sorprès als seus fills i filles amb uns vídeos que ens han deixat bocabadats, un videoclip de tots i totes i una cançó pensada, realitzada i elaborada exclusivament per aquests 50 alumnes que acaben una etapa, una etapa plena de coneixement i bons moments.
Sempre us recordarem!