El Monstre de Colors i el Coronavirus

La situació actual que estem vivint ens porta a sentir un garbuix d’emocions que a vegades són difícils de reconèixer i de gestionar, tant a petits com a grans. Per això avui volem proposar-vos una activitat per tota la família. Com ja deveu conèixer, el conte del Monstre de Colors ens ajuda a reconèixer les emocions que experimentem i d’aquesta manera poder posar paraules al que estem sentim i trobar una solució més fàcilment. Us proposem que mireu i escolteu el conte del Monstre de Colors que treballem des de l’escola, en el primer enllaç. A continuació, en el segon enllaç, trobareu altra vegada el conte però amb una versió molt adient per aquests dies: El Monstre de Colors i el Coronavirus. Segur que amb aquesta versió us sentireu molt identificats.

El Monstre de Colors

El Monstre de Colors i el Coronavirus

Segurament la versió del coronavirus us donarà lloc a parlar sobre com us esteu sentit aquests dies de confinament quan no podeu sortir al carrer, no podem veure’ns amb amics i familiars, que sentim quan escoltem les notícies o sortim a aplaudir… però també us ajudarà a veure la part positiva d’aquesta situació, poder estar tots junts a casa i valorar el què tenim.

Si us animeu, us proposem que feu un pot per cada emoció (o per les emocions que trieu) i que els tingueu a casa. Quan identifiqueu alguna de les emocions, podeu escriure en un paper què us l’ha provocat i guardar-ho en el pot corresponent. Pensem que us ajudarà a deixar enrere les emocions més negatives (ràbia, por, tristesa) i que el pot de l’alegria, la calma i l’amor us faran veure la part positiva d’aquest confinament i que passada aquesta situació pugueu recuperar aquests moments feliços.

El racó de la parla al CEIP Ses Quarterades: de novembre 2017

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>