El nostre pot ple de vida

Nois i noies de 6è heu acabat el curs; ha passat el temps súper ràpid, i ara comenceu una nova etapa amb entusiasme, il·lusió, energia i motivació.

Ha estat un final de curs inesperat que ens ha fet alterar sobtadament la nostra vida. En aquest pot hem guardat el record de les nostres vivències, dels nostres sentiments i emocions i el volem compartir amb tothom. És el nostre pot ple de vida.

Tots els mestres i les mestres del Sant Esteve us desitgem que tingueu molta sort i que pugueu complir tots els vostres somnis, però sobretot el que més desitgem és que continueu sent bones persones; recordeu que sou únics i úniques.

Gràcies per ser com sou, gràcies per haver compartit amb nosaltres tots i cadascun dels moments viscuts i gràcies per donar-nos una vegada més, una lliçó d’adaptació i saber estar.

L’escola, la vostra escola, sempre us rebrà amb les portes ben obertes.