Presentació projecte Cosmocaixa

Quin gran dia, pèls de punta i emoció…

Els alumnes de cinquè el passat 27 de Maig vàrem presentar el projecte del Recercaixa al Cosmocaixa de Barcelona. Va ser una experiència que mai oblidarem, aquell auditori, aquell públic, aquelles investigadores… Però sobretot aquella il·lusió d’explicar tota la feina que havíem realitzat i tot el que hem après.
Un cop realitzada la presentació, tothom que va voler es va apropar al nostre raconet de projecte on amb més detall podien veure alguna de les activitats.

Gràcies a tots el que d’una manera o altra heu col·laborat amb nosaltres!

El que si que hem après que una bona investigació demana d’unes ganes i una gran involucració.

Cliqueu damunt la següent imatge

Els alumnes de cinquè i les seves tutores