Casal vacacional a les escoles de Rubí

Durant els dies laborables no lectius, l’Ajuntament ofereix el casal vacacional depenen de la temporada: primavera, hivern… Aquests es porten a terme durant les vacances escolars amb l’objectiu de facilitar la conciliació de les famílies rubinenques amb infants de 3 a 12 anys.

En aquesta pàgina trobareu tota la informació.

CASAL VACACIONAL DE PRIMAVERA 23-24

Us informem que s’ha obert el termini d’inscripcions pel Casal Vacacional de Primavera que es realitzarà durant els dies laborables de les vacances de Setmana Santa a l’Institut Escola Teresa Altet. El termini d’inscripcions finalitza divendres 15/03/24 (tant a la seu electrònica com a la OAC). Adjuntem el full informatiu i la fitxa d’inscripció.

INSCRIPCIO

Informació vacacional Primavera 24

CASAL VACACIONAL D’HIVERN 23-24

Els casals vacacionals d’hivern del 2023, tindran lloc a l’Escola Montessori del 21 de desembre al 5 de gener, ambdós inclosos.

Enguany es podrà escollir entre el primer torn (del 21 al 29 de desembre), el segon torn (del 2 al 5 de gener) i/o tots dos.

L’oferta màxima és de 30 places per a cada franja horària i casal.

El número mínim d’alumnes per obrir una franja horària serà de 12 inscrits.

INFORMACIÓ CASAL D’HIVERN MONTESSORI 23-24

FITXA INSCRIPCIO VACACIONAL D´HIVERN 23-24