Nom de l'autor: Aser Nadal

OSONA

Els nens i nenes de 3r estem treballant el projecte d’Osona i estem aprenent un munt de coses. Al llarg d’aquests dies hem rebut un correu electrònic de Ràdio Manlleu on ens conviden a anar per explicar totes les coses que estem aprenent com a experts i expertes d’Osona. No ens ho esperàvem i ens […]

OSONA Llegeix més »

LA SETMANA DE LA MÚSICA

Durant tota aquesta setmana hem gaudit de la festa de la música. Hem tingut l’oportunitat de fer un taller de batucada amb els percussionistes del grup català Txarango, en Pau i en Joan. El dilluns va ser el torn dels de primer, tercer i sisè i, dijous vam continuar amb segon, quart i cinquè. Ens

LA SETMANA DE LA MÚSICA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut