OSONA
Els nens i nenes de 3r estem treballant el projecte d’Osona i estem aprenent un munt de coses. Al llarg d’aquests dies hem rebut un correu electrònic de Ràdio Manlleu on ens conviden a anar per explicar totes les coses que estem aprenent com a experts i expertes d’Osona. No ens ho esperàvem i ens […]


