Danses de primavera

Amb l’inici del bon temps, arriben les danses de primavera ballades pels nens i nenes d’Educació Infantil. Com cada curs preparem amb molta il·lusió aquestes danses per poder invitar a les famílies a veure-les.

Aquest any especial no les podreu veure presencialment a l’escola, però sí ens fa molta il·lusió que les mireu per vídeo a l’enllaç que us deixem a continuació ja que hem anant assajant molt perquè ens quedessin així de genials!!!

A cantar, ballar i saltar junt amb els vostres fills i filles!

Vídeos DANSES DE PRIMAVERANiños felices cogidos de la mano en círculo. chicos y chicas lindos divirtiéndose | Vector Premium

Sortida a Mas Casablanca

A les classes de P3 feia dies que es respirava il·lusió, ganes, nervis, primeres vegades… Després de dies parlant-ne a l’escola, havia arribat el dia esperat per a tots i totes: la sortida a Mas Casablanca. Decidits, amb les nostres motxilles penjades a l’esquena, gorra i la samarreta taronja dels Quatre Vents vam anar pujant a l’autobús que ens portaria fins a Taradell.

Allà la Roser i en Pep ens van explicar la vida a pagès i vam poder conèixer i tocar a tots els animals: xais, cavalls, oques, ànecs, galls, l’estimada vaca Rita, en xiulet el porc o els conills acabats de néixer.

Una experiència molt enriquidora i que de segur recordarem.

Us deixem un petit recull de fotografies. A gaudir-ne amb els vostres fills i filles!

Fotos P3 A fades

Fotos P3B follets

EXCURSIÓ AL TEATRE CIRVIANUM

Els i les alumnes de 5è el passat 15 d’abril vam anar al Teatre Cirvianum de Torelló. El viatge d’anada el vam fer en tren i el de tornada a peu.
Quan vam arribar a Torelló vam esmorzar i de seguida vam entrar al teatre. L’obra… Llegeix més»

SORTIDA MAS CASABLANCA P4

Els Unicors, les Bruixes i els Bruixots, els Dracs i les Dragones hem anat a Mas Casablanca.

Després d’esperar tot un curs, per fi, hem pogut anar d’excursió fins a Taradell. Allà en Jordi ens ha explicat com és la vida a pagès i hem pogut veure i tocar els animals: conills, cavalls, ànecs, gallines… en “Xiulet” el porc i la “Rita” la vaca, i molts més.

Us volem compartir alguns dels moments que segur que no oblidarem.

ÀLBUM FOTOS P4A

ÀLBUM FOTOS P4B