Caguem el Tió a Educació Infantil!

S’acaba el trimestre, i com és tradició ha tocat cagar el nostre Tió que tant bé l’hem cuidat tots aquests dies.

Emocionats i amb molta il·lusió i ganes, hem cantat el “ Tió, Tió” tot picant ben fort.

Molts regals ens ha cagat i ben contents hem estat!!!

Des de l’escola us desitgem unes Bones Festes de Nadal.

Caguem el Tió (fotos)

ARRIBADA DEL PATGE REIAL

Aquest matí ha sigut molt emocionant! El patge reial ens ha vingut a visitar a l’escola i ha arribat amb un carro tirat per dos cavalls. Tots els nens i nenes de l’escola, des de P3 fins a 3r de primària, li hem donat les cartes amb els regals que desitgem per aquestes festes. Ha sigut molt bonic i estàvem tots molt contents i nerviosos!

Podeu veure les altres fotos aquí

Mes fotos aquí

Enllaç al vídeo aquí

INFORMACIÓ IMPORTANT!

Benvolgudes famílies,

A partir del dia 8 de gener, haureu d’entrar a buscar als alumnes de cicle inicial directament a les aules a la 1 i a les 5 per la mateixa porta que quan plou. D’aquesta manera considerem que la sortida serà més esglaonada i tranquil·la.

Moltes gràcies,

Atentament,

Les mestres de cicle inicial