1a Jornada d’AFAs de Tarragona

Bona nit, famílies,

Demà dia 20 de novembre, les Associacions de Famílies d’Alumnes de Tarragona (AFA), en col·laboració amb l’Institut Municipal d’Educació, commemorarem el Dia Mundial dels Drets dels Infants amb la primera trobada oberta a l’espai públic adreçada als infants i famílies de la ciutat.

En aquesta trobada hi serà també la nostra AFA. Ens faria molta il·lusió que vingueu una estona a compartir amb nosaltres l’activitat que hem preparat. Si veniu amb els vostres fills i filles, veniu amb el xandall escolar o amb l’equipació esportiva. Així ens farem més visibles 🙂

La jornada començarà a les 10 h i finalitzarà al voltant de les 13 h. Ens trobareu al tram final de la Rambla Nova.

Amb aquesta jornada es pretén fer visible la tasca educativa de les AFA, així com gaudir de l’espai públic com un espai de joc i compartir entre els infants de la ciutat.

Més informació: https://www.tarragona.cat/educacio/agenda/primera-trobada-oberta-dassociacions-de-families-d2019alumnat-de-tarragona-afa