Junta de l’AFA i comissions de treball

L’òrgan de gestió de l’AFA és la Junta Directiva, que està formada per pares i mares de l’escola. Com a mínim ha d’haver-hi un representant de cada nivell.

La Junta es reuneix aproximadament un cop al mes. En aquesta reunió es prenen les decisions que afecten directament en el funcionament i serveis de l’AFA.

Els valors que regeixen la Junta són la transparència, la igualtat dels seus membres i la cooperació.

Junta

Com puc col·laborar?

Les persones col·laboradores són pares i mares de l’escola que participen en accions puntuals, dins del marc de les activitats que es realitzen fora de l’horari lectiu, voluntàriament i sense contraprestacions econòmiques. La col·laboració pot ser de manera fixa o puntual. Si vols formar part d’alguna de les comissions, només cal que ens enviïs un email a: afa@practiquestgn.cat