2ª Caminada solidària de l’AFA Pràctiques per La Marató de TV3

Benvolgudes famílies,

Donat l’èxit de la caminada solidària organitzada l’any passat, enguany l’AFA Pràctiques repetim col·laboració amb La Marató de TV3 amb la 2a edició de la caminada solidària.

Aquest diumenge 18 de desembre és el dia de la Marató de TV3 i, com ja sabeu, l’AFA Pràctiques hi tornem a col·laborar amb la 2ª caminada solidària

A continuació trobareu tota la informació sobre l’activitat:

Hora i lloc de trobada: 10 h, al Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau
Recorregut: Centre Cívic – Pont del Diable – Centre Cívic (4,5 km en total)

Serà una ruta circular, amb sortida el Centre Cívic de Sant Pere i Sant Pau fins al Pont del Diable. Allà es farà un petit descans i refrigeri i continuarem camí per tornar al Centre Cívic.

El donatiu per participar en la caminada solidària és de 2,5 euros per persona, que aniran íntegrament destinats a La Marató. L’AFA obsequiarà amb un regal a totes les persones participants.

El donatiu s’haurà d’ingressar al següent compte bancari: ES15 0182 4359 4202 0000 3910

A l’ingrés, com a concepte, haureu d’indicar “Marató + cognoms de la vostra família”

Per fer previsió d’assistència, us demanem que contesteu les preguntes que es van incloure al Dinantia sobre la caminada solidària enviat el 30 de novembre.

Si no sou familiars de l’escola, podeu enviar un mail a afa@practiquestgn.cat, indicant els adults i infants que hi participareu i adjuntant el comprovant bancari de l’ingrés.

Us podeu inscriure fins al divendres 16 de desembre a les 17 h. Us agrairem, però, que ho feu com més aviat millor per facilitar-nos els temes organitzatius.

En cas de no poder assistir a la caminada, podeu fer igualment el vostre donatiu. Contesteu també a les preguntes del Dinantia, indicant que no hi assistireu.

Gràcies per endavant i rebeu una salutació cordial

AFA de l’Escola de Pràctiques