Activitats extraescolars curs 2023/24

Benvolgudes famílies,

Ja tenim preparades les activitats extraescolars pel curs 2023/24.

Preguem que us llegiu el dossier, ja que hi consta la normativa que seguirem, i els quadrants de les activitats de migdia, de tarda i esportives i els preus de les activitats.

Actualitzat 1 de febrer de 2024

Veureu que aquest curs per a poder-se apuntar a les activitats extraescolars caldrà ser família associada.

Aquest any hem canviat la gestió de les inscripcions, caldrà fer un pagament previ de 20 € per activitat (l’import abonat en concepte d’inscripció es descomptarà de la mensualitat de maig) en el termini d’inscripció (de l’1 d’agost al 3 de setembre) per transferència bancària al compte corrent de l’AFA del BBVA: ES15 0182 4359 4202 0000 3910

Hem introduït també noves activitats com el vòlei, la costura o la màgia, i fent tots aquells canvis que creiem importants i que moltes de vosaltres ens feu arribar amb les enquestes com canvi de proveïdor de l’activitat de robòtica. A partir d’ara aquesta activitat la realitzarà Petits Enginyers, una empresa amb una gran presència en aquest sector.

Activitats/grups no ofertats (sense places lliures o per la impossibilitat de formar grup)

• Manualitats de 1r i 2n
  • Judo
  • Cantar, salta i ballar
  • Contes i aventures
  • Teatre i dramatització
  • Costura de 1r a 4t
  • Bàsquet prebenjamí i aleví
  • Futbol prebenjamí
  • Vòlei aleví

El procés i les dates a recordar per tal d’apuntar-se a les activitats extraescolars és el següent:

Inscripció Sessió amb famílies i tancament grups Inici d’activitats
 Del dia 1 d’agost al 3 de setembre Entre el 12 i el 22 de setembre El dilluns 25 de setembre
  • El dia 1 d’agost s’envia un Dinantia amb la informació sobre el procés d’inscripció i informació sobre les activitats.
  • Haureu d’emplenar el formulari i fer el pagament previ de 20 € per activitat.
  • S’informarà les famílies un cop finalitzada la inscripció indicant els grups que s’han pogut formar i les possibles llistes d’espera així com possibles fusions o divisions de grups.
  • Durant aquella setmana de setembre es realitzarà una sessió informativa amb les famílies per explicar el funcionament de les activitats, els grups formats i les novetats que hem incorporat aquest any. La idea és també que pugueu conèixer de primera mà l’equip de monitores i monitors.
  • Un cop fetes les gestions de creació de grups, s’iniciaran les activitats i grups que s’hagin pogut formar.
  • Quedaran obertes les llistes d’espera per tots aquells alumnes que s’hagin inscrit, però que no hagin pogut accedir per manca de places.

Si durant el curs escolar alguna família vol inscriure al seu fill o filla, haurà d’enviar un missatge via Dinantia. Caldrà indicar l’activitat, nom i cognoms del fill o filla i el curs i classe. La inscripció quedarà subjecta a disponibilitat de places i a la valoració per part de l’AFA, si s’escau.