TORNEM A L’ESCOLA

Ja s’ha acabat l’estiu i des de l’escola estem fent tot el possible perquè aquesta tornada sigui el més segura i tranquil·la possible. Aquest serà un curs excepcional fruit de la situació excepcional que vivim, i que té continuïtat de la viscuda l’últim trimestre de l’anterior curs. Per aquest motiu, ara més que mai, hem de treballar de manera col·laborativa, anat tots a la una com la gran família que som! Necessitem que totes i tots anem en la mateixa direcció i que treballem junts per tal d’aconseguir una bona tasca! I estem segurs que ho aconseguirem!

Aprofitem també per comentar-vos que podeu anar consultant el Pla Obertura Setembre (actualitzat 10 de setembre del 2020) un document viu (no és definitiu) que anirem actualitzant amb les últimes instruccions donades pel Departament d’Educació.

A més a més, rebreu tota la informació i la documentació necessària per l’inici de curs a través de l’app Tokapp abans del 14 de setembre. A continuació us compartim la circular d’inici de curs i les declaracions responsables que heu de portar signada el dilluns dia 14 a les 9,00h. del matí. A l’escola tindrem impreses algunes declaracions per a les famílies que tingueu dificultats per imprimir-les.

A continuació, us compartim la infografia que l’AMPA ha preparat per la tornada a l’escola (feu clic al següent enllaç per veure-la) i les que hem elaborat des de l’escola i us hem enviat per Tokapp amb les informacions essencials per a l’inici de curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *