Tokapp School

TokApp School - Aplicación de mensajería educativa

Per comunicar-nos amb les nostres famílies de forma ràpida i senzilla l’Escola Pompeu Fabra fa ús de la plataforma Tokapp School. Per aquest motiu, us demanem que us descarregueu de forma gratuïta l’aplicació en els telèfons mòbils.

A través d’aquesta app podreu obtenir circulars i informacions de forma immediata i, a més, podreu respondre quan el centre ho sol·liciti.

Destacar que aquesta és una app totalment gratuïta per a telèfons Android i iOS. La trobareu disponible tant a Google Play Store com a App Store. Per a descarregar-la, heu de seguir els següents passos:

1. Entrar a la botiga App Store o Google Play des del vostre dispositiu mòbil.
  2. Buscar l’aplicació Tokapp School i descarregar-la.
  3. Obrir l’aplicació, seleccionar el país de residència i validar el número de telèfon o el correu electrònic que ha facilitat en el centre a l’inici de curs.
  4. Escriure el nom d’usuari i contrasenya que vulgui utilitzar (si està ocupat, escullin un altre).
  5. Esperar que el centre actualitzi la base de dades i detecti el seu registre. Aviat començaran a rebre comunicats. És essencial per tant, que les dades del registre coincideixin amb els facilitats al centre.

Així mateix, també pot obtenir informació de com descarregar l’aplicació i donar-se d’alta a través de l’enllaç: https://tokapp.com/soporte/

A continuació us deixem un vídeo on us expliquen com descarregar l’app per començar a fer-ne ús!