Innovamat

Des del curs 2018/19 l’Escola Pompeu Fabra ha començat a treballar les matemàtiques seguint el projecte d’Innovamat. Actualment tota l’escola des d’I3 fins a 6è treballa les matemàtiques amb el projecte Innovamat.(Curs 2022-2023)

Però què és Innovamat? A continuació us ho expliquem:

Per Innovamat, fer matemàtiques és…

Resoldre problemes

Ser capaç d’enfrontar-se a situacions desconegudes, de dissenyar estratègies per resoldre-les, d’analitzar les seves possibles solucions i de plantejar-se noves preguntes.

Raonar i provar

Ser capaç d’analitzar les situacions, fer conjectures i comprovar-les, deduir i argumentar les afirmacions que realitzem.

Connectar

Ser capaç de descobrir les relacions existents entre les diferents idees i conceptes del món matemàtic o d’aquests amb el món que ens envolta.

Comunicar i representar

Ser capaç de transmetre i interpretar la informació matemàtica a través de qualsevol canal: de manera gràfica o escrita, oral, amb l’ajuda de material o mitjançant la tecnologia existent.

A partir del curs 2020/21 començarem a aplicar aquest projecte des de P3. Com ho farem? Feu clic en el següent vídeo per informar-vos.