Informacions importants

ūüďĎPreincripci√≥ 2021/22:

Ja tenim aquí el casal d’estiu 2021! A continuació us compartim tota la informació:

Llibret Escola Pompeu Fabra

Si no vau podeu a les portes obertes de la nostra escola us podeu descarregar el llibret on expliquem com treballem i el nostre projecte educatiu (Llibret Escola Pompeu Fabra). En ell us fem un petit resum de l’essencial de la nostra escola, com som, com treballem i quins són els nostres projectes.

Llibres pop up al Pla de Lectura

Avui dia 17 de juny hem fet la darrera sessi√≥ del Pla de Lectura a 6√® curs. La S√≤nia ens ha portat uns llibres d’estil “pop up” que s√≥n unes aut√®ntiques obres d’art. Aquests llibres suposen un aut√®ntic esfor√ß creatiu, matem√†tic i d’edici√≥ per aconseguir els resultats tan espectaculars que ofereixen al lector. Nosaltres, a classe, els hem pogut gaudir una bona estona.

Fotos:

SORTIDA CAN VANDRELL 3r

El passat divendres 4 de juny vam anar a Can Vandrell a fer una sortida aqu√†tica. Vam fer molts jocs a l’aigua i va ser molt refrescant i divertit. Aqu√≠ teniu una mostra.

Viatge final de curs 6è

Els alumnes de 6√® han gaudit aquesta setmana del seu viatge de final de curs. Aquest any no hem pogut participar del projecte “Jugar¬†y¬†Convivir” per√≤ tot i aix√≤ hem intentat que en aquest viatge gaudeixin i comparteixin experi√®ncies √ļniques i inoblidables amb els seus companys de promoci√≥ perqu√® d’aqu√≠ a pocs dies celebrarem la seva graduaci√≥ i deixaran la nostra escola per anar a l’institut.

A continuaci√≥ teniu un recull de fotografies d’aquesta setmana a Cunit. Esperem que us agradin.

ūüďł FOTOGRAFIES CUNIT 2021

Virtual English Day

Can you see the children at the screen? They are from Pau Vila and The Egyptians have spent the afternoon playing a virtual bingo with them. We also have shared some presents and have dance together. Click on the photo to see more funny photos and videos. You’ll see the 3rd graders when they did their Virtual English Day, too.¬†

Podeu veure els nens a la pantalla? Són del Pau Vila i els Egipcis han passat la tarda jugant a un bingo virtual amb ells. També hem compatit uns detallets i hem ballat junts. Cliqueu a la foto per veure més fotos i vídeo. També veureu als alumnes de 3r quan van fer el seu Virtual English Day.

EXPLICA¬īM UN CONTE

Donem per finalitzada l’activitat “Explica¬īm un conte” a 2n. Els infants han portat el seu llibre preferit de casa, i l’han presentat als seus companys fent unes exposicions excel.lents. Felicitats Planetes!!

Ens visita Rodolfo del Hoyo

Avui dia 28 de maig hem rebut la visita de l’autor Rodolfo del Hoyo. A 6√® hem fet la lectura del seu llibre “El sembrador d’estrelles” i l’hem pogut con√®ixer en persona. Durant setmanes hem llegit el seu llibre a classe i hem reflexionat sobre el seu missatge. Avui li hem pogut fer molt√≠ssimes preguntes sobre la seva obra.
Gràcies per la teva atenció Rodolfo. Ha estat una gran experiència!

Us deixem unes imatges de l’activitat: