Es suspenen les Proves de Competències Bàsiques de 6è

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ens acaba d’informar que, amb motiu de la publicació del Reial Decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma, queden suspeses totes les gestions administratives des de la seva entrada en vigor, el proppassat 14 de març. Això comporta que els processos administratius i els terminis queden anul·lats o ajornats.

Per tot això, queden suspeses les proves de Competències Bàsiques de 6è de Primària d’aquest curs 2019-2020, previstes pels dies 20, 21 i 22 d’abril, d’enguany.

Us avisarem al més aviat possible de qualsevol canvi o novetat que es pugui produir.

Seguim amatents a les comunicacions del Departament d’Educació, per tal de seguir traslladant-vos les informacions que us afectin, tant pel que fa al procés de preinscripció com a la vida del centre. També ens podeu seguir a través del web de l’escola.

Moltes gràcies.