EnCORatja’t!

La proposta educativa EnCORatja’t neix el curs 2017-18 i segueix viva al Pins del Vallès!

Aquesta, conté una paraula màgica, el “COR”,  que relacionem amb tres idees força:

1. 1. Elcoratge. Coratge és sinònim de valentia, d’empenta, de superació. Aquest, ens anima a mobilitzar-nos i no ser espectadors i espectadores silencioses davant de les desigualtats, davant el company o companya que és insultat/da o de qui se’n riuen perquè té preferència pels jocs que són considerats del sexe contrari.
  2. L’estimació.Volem apropar-nos a les altres persones des del respecte, evitant els prejudicis i construint vincles. Hem de cuidar la cultura de la pau com a principi i el diàleg com a mitjà per a resoldre els conflictes.
  3. 3. Aquesta la descobrireu fent l’acròstic de la paraula COR. És la suma de tres estratègies molt importants:pensament Crític + Opinió + Reflexió. Aquesta idea ens convida a canviar d’ulleres per descodificar el que hem après (la mirada envers un/a mateix/a) i el que cada dia veiem a través  d’Internet, les xarxes socials, la publicitat, la televisió…

Així doncs, des de les Activitats Extraescolars, l’Esplai i el Bon dia seguim posant maons per construir un món on totes les persones ens eduquem en llibertat i en igualtat per arribar a ser el que desitgem i ser felices!

Maria Beà

Coordinadora d’extraescolars