Volem una escola transformadora?

Volem conèixer possibles canvis metodològics, organitzatius… a les escoles en el marc Escola

Nova 21? Sabeu quins són els 7 principis de l’aprenentatge definits per l’OCDE?

Aquests i més temes es tractaran a la xerrada per a famílies el proper dimecres 6 de febrer, a les 18.00h, al casal Torreblanca. Està organitzada per la Diputació de Barcelona i dirigida a les famílies dels centres que som a la xarxa Escola Nova 21.

El taller està encapçalat per Jordi Martín Huguet. Són tallers dirigits per membres d’equips directius d’escoles impulsores del projecte i amb llarga experiència educativa. També hi participen formadors de mestres en temàtica de transformació i innovació educativa. Són una bona oportunitat per treballar la confiança envers al canvi de model educatiu; o posar en valor les fortaleses d’aquesta nova mirada sobre l’educació del infants del segle XXI.

De la nostra escola, n’hi assistirem 8 famílies i us en farem un resum dels temes i tots els punts interessants que s’hi tractin.