Cantem en llenguatge de signes

Els drets dels infants ha estat un dels treballs d’aquest primer trimestre de curs.

Dins de les activitats, part de l’alumnat de primer i segon curs, de manera voluntària, han estat preparant la cançó Color Esperanza, de Diego Torres.

El més bonic ha estat que la Reme els ha ensenyat a cantar-la utilitzant el llenguatge de signes. L’objectiu ha estat prendre consciència que tot infant, malgrat tenir dificultats, pot tenir les mateixes possibilitats si treballem amb les eines adequades.

L’experiència ha estat molt enriquidora, nenes i nens s’ho han passat d’allò més bé i les famílies han col·laborat molt des de casa. La representaran a tota l’escola l’últim dia de classe durant el temps de migdia!

Gaudiu amb el vídeo de l’assaig.