Hi guanyem tots!

Els beneficis de la rifa de Nadal destinats a un projecte solidari

Al Pins, cada any fem la rifa de Nadal i volem donar els beneficis a un projecte solidari.

Com escollir-lo? Representants de tres projectes han vingut aquesta setmana a presentar les seves propostes a l’alumnat de 5è i 6è i la canalla més gran de l’escola ho decidirà.

Una cosa tenim guanyada: el nostre alumnat coneixerà bona gent i bons projectes de col·laboració amb altres persones.

Centre de neonatologia avançada de l’Hospital Vall d’Hebron.

Cada any neixen 2.800 nadons i uns 650 necessiten atencions especials. L’objectiu d’aquest projecte és crear un espai on la família participi activament en les cures al nounat, facilitant i protegint la intimitat i amb l’assessorament continuat dels i de les professionals mèdiques

+info… ambtucomacasa.com

Sant Cugat Amb el Poble Saharauí SCAPS

Treballa en projectes d’assistència humanitària i programes de cooperació amb el Poble Saharauhí. Des de setembre de 2010 gestionen un pis residencial per a nenes i nens saharauís malats. La canalla pot viure i estar escolaritzada durant els tractaments mèdics. Tenim la sort de gaudir de la convivència, a la nostra escola, de dos d’aquestes nenes i nens. A més, el projecte Vacances en pau de l’SCAPS acull infants durant els mesos de juliol i agost amb famílies a Sant Cugat.

+info… scaps.santcugatentitats.net

TEA Transtorns d’Espectre Autista

És una associació de famílies amb persones diagnosticades de TEA. Treballen la integració social i una participació normalitzada de les persones amb trastorns d’espectre autista i una sensibilització i reconeixement dels seus drets. Les seves funcions impliquen acollida de les noves famílies i l’acompanyament o assessorament.

+info… grupteasantcugat.blogspot.com

Ara toca comprar butlletes de la rifa de Nadal. Hi guanyem sí o sí!