VISCA EL CARNESTOLTES!

Aquesta darrera setmana alumnes i mestres del Tram Petits hem estat de festa celebrant el carnestoltes!!!

Hem seguit les ordres que ens han dit els ministres i el rei carnestoltes.

Hem elaborat la nostra disfressa per lluir-la a la rua. Seguint la temàtica de l’escola d’aquest curs, hem escollit diferents personatges dels contes tradicionals i populars que tant ens agraden: I3 de llops, I4 de patufet i I5 de bruixes i bruixots.

El Dijous gras vam marxar tot el Tram a esmorzar junts i jugar plegats a un parc de Montmeló. Que bé ens ho vam passar!

El divendres  a la tarda va arribar el moment més esperat: vam sortir tots i totes disfressats per fer la rua de l’escola. Vam portar música i molta ballaruga pels carrers del poble!

A més a més hem estat treballant diferents propostes que giren al volant d’aquesta festa: ens hem maquillat, disfressat, jugat amb confeti, etc.

Als DRIVE de la classe del vostres fills i filles trobareu totes les fotografies d’aquesta setmana de gresca.  Esperem que us agradin!