Nadal a P3

Aquest mes de desembre també ha estat màgic i especial a l’escola. Hem fet una sortida al bosquet del costat de l’escola, on hem trobat el Tió, l’hem acollit, tapat amb una manteta i donat de menjar, fins que ha arribat el gran dia, l’hem cantat una cançó i ens ha deixat com agraïment un preciós detall. Hem gaudit de l’obra de teatre “El patge i l’estel de Nadal”, divertit preparant i assajant la nadala, per cantar-la posteriorment a les famílies, obert dia a dia el calendari d’avent i dut a terme  amb il.lusió els diferents reptes i missatges que ens deixava, muntat el nostre pessebre i jugat amb aquest, preparat el detallet, les tapes nadalenques i festejat l’últim dia amb un esmorzar de nadal, ballat i cantat plegats.

BONES FESTES FAMÍLIES! 🎄✨