L’HORT DE L’ESCOLA

Tornem a engegar l’hort de l’escola! Ja teníem ganes de començar. Els cursos de 2n, 3r i 5è són  els escollits i aquest any segur que recollirem tots els fruits dels nostres esforços ja que, en cursos anteriors, teníem uns “inquilins” que se’ns menjaven les plantes…

Vist el que va passar en cursos anteriors amb els conills, aquest curs hem posat una reixeta i unes teules per evitar que entrin a l’hort.

Per evitar que entrin els conills hem aprofitat material que teníem per l’escola per tapar els forats.

Aquest curs plantarem la meitat amb planter i l’altre amb llavors. Tenim planters de diferents tipus: enciams de roure roig i de meravella i, bròquil del tipus morat i romanesco. En quant a llavors, plantarem pèsols i fàves.

El planter i les llavors.

Per evitar que les gelades ens cremin les plantes hem pensat en col·locar uns protectors pel fred casolans. Hem agafat ampolles d’aigua i les hem foradat perquè la planta pugui respirar i a la vegada pugui nodrir-se del sol.

Ampolla d’aigua  foradada pel tap i pels costats perquè la planta pugui respirar sense que el fred la faci malbé.

Després que l’Ajuntament de Montmeló ens deixés l’hort a punt per plantar hem afegit adob perquè les plantes creixin amb més força. Després ja hem passat a plantar les llavors i els planters, tot tenint en compte els punts de sortida d’aigua del reg de gota a gota. Ara la feina ja està feta, a veure si funciona tot el que hem preparat i d’aquí un temps comencem a recollir el fruit dels nostres esforços.