PROGRAMA D’EDUCACIÓ AMBIENTAL

La setmana passada les classes del tram dels grans vàrem rebre uns tallers que organitza el Consorci de gestió de residus del Vallès Oriental.

La classe de quart va fer el taller de “El joc de la brossa” on es van treballar entre altres aspectes com saber que les deixalles suposen problemes ambientals, conèixer la importància de separar correctament les deixalles, informar-se sobre la destinació final de la resta de deixalles.

A cinquè es va fer “El joc de la compra” en aquesta dinàmica i de sensibilització a l’alumnat, es va simular anar a comprar a un comerç amb la finalitat de reflexionar sobre la generació de residus fent-los reflexionar sobre la prevenció i minimització dels residus aplicant criteris de compra responsable.

I a les classes de sisè “Bossa oberta” en aquest taller l’alumnat va fer investigació del contingut d’una bossa d’escombraries real, on van calcular quantitativament i qualitativament la composició de residus que es generen en una llar.

A les carpetes de les classes podreu veure les fotos dels tallers.