PENFRIENDS

Des de ja fa uns anys, l’alumnat de 5è i 6è participa en un projecte d’intercanvi de cartes amb alumnes d’altres països que també estan aprenent anglès. Aquí és quan utilitzem la llengua anglesa com a llengua de comunicació en un context totalment real i amb un objectiu molt clar i definit.

Els nens i nenes de 5è s’escriuen amb l’alumnat d’una escola de Grècia, concretament la 174th Primary school of Athens. I 6è ho fa amb nens i nenes de l’escola Pierre Puget de Toulon, una ciutat situada al sud de França, prop de Marsella. Cadascú té assignat un o dos penfriends que és amb qui s’intercanviarà cartes durant tot el curs.

L’activtiat té dos moment importants que es van repetint al llarg del curs:

1- Escriure cartes als nostres penfriends.

2- Esperar i rebres les cartes que ens han enviat.

Aquest és un moment realment emocionat! Rebem un gran sobre ple de totes les cartes i fins i tot de petits obsequis. Quan rebem el paquet ja estem esperant a rebre el següent!