FEM ERUPCIONAR VOLCANS!

Què està passant a La Palma?

Les imatges que ens van arribar del volcà Cumbre Vieja a La Palma el 19 de setembre ens van agafar a tots i totes per sorpresa. El primer que van fer els alumnes de 6è a l’arribar a l’aula el dilluns 20 va ser preguntar-se els uns als altres si havien vist a les notícies el què estava passant.

Aprofitant la seva curiositat i motivació, vam decidir investigar tots junts i aprendre sobre els volcans. D’aquesta manera, seriem capaços de respondre aquesta i d’altres preguntes als alumnes de l’escola des de P3 fins a 5è, que tenien el mateix neguit i els mateixos dubtes que nosaltres.

Van buscar informació i van visualitzar vídeos per respondre les preguntes que formulaven diversos titulars de les notícies que anavam llegint a l’aula, de fonts com el TV3 Notícies o El Periódico. També vam decidir fer la maqueta d’un volcà a Plàstica per representar les seves parts i fer-lo ‘entrar en erupció’.

Tot això, ens està ajudant a aclarir els successos d’aquests dies i a fer-nos una idea de com ‘funciona el nostre planeta’.

Seguiu-nos de ben a prop, esperem donar-vos nova informació sobre el projecte del volcà les properes setmanes.

Si voleu saber com fer erupcionar un volcà i veure el què hem estat fent, mireu el vídeo. Us encantarà!