EL TIÓ

Aquests dies, si passeu pel vestíbul de l’escola, hi trobareu un visitant molt especial: és el tió.
Com cada any, hem estat els nens i les nenes de P-3 els encarregats d’anar-lo a buscar al bosquet del costat de l’escola. Feia fred i per això el tió estava una mica amagat, però al final l’hem trobat, l’hem portat a l’escola i l’hem abrigat amb una manteta.

El tió portava una nota al costat on ens explicava que, si volem que es faci gran i que ens cagui moltes coses, hem de portar-li cosetes per menjar: pa sec, peles de plàtan o mandarina… També ens ha recordat que el seu nom és “TIÓ”, i que “caga, tió” són les paraules que se li han de dir quan el fem cagar la nit de nadal.
Ara ens hem d’aprendre bé la cançó per fer-lo cagar força coses. I vosaltres, que us sabeu alguna cançó del tió?