Visiteu els blogs de l’escola

Ara que ja tenim el curs iniciat i ben encarrilat, hem començat a agafar el ritme de publicacions als blogs.  Els blogs s’actualitzen periòdicament i en ells trobareu informacions i propostes sobre activitats concretes (no generals del centre) que fem en el dia a dia de l’escola.

Són de fàcil accés des de la pestanya “blogs” al menú superior.  Us recomanem entrar-hi a donar una ullada de tant en tant i que demaneu als/les nens/es que us expliquin les activitats que hi ha publicades, o fins i tot que facin alguna de les activitats online que hi ha.

La plataforma blogger on tenim allotjats els blogs no permet un sistema d’avisos de noves publicacions automàtic i senzill com el de la web general de l’escola, però hi ha algunes aplicacions que us ho poden facilitar, com bloglovin’ o feedly.

Sobre la paraula “bloc” o “blog”, us comentem que, després d’un temps de certa confusió en què van conviure ambdues, finalment la que es dona per bona és “blog“.