Visita de la colla de Ball de Gitanes

Divendres vam rebre la visita de la colla de Ball de Gitanes de Montmeló.  Va venir un grup de la colla dels grans i també les noies de la colla petita que són alumnes de la nostra escola.  Ens van explicar com anaven vestits i algunes de les característiques d’aquest ball típic de la comarca del Vallès i les particularitats que té a la nostra localitat (per exemple, que surten a plaça abrigats amb una manta que es diu “tapaboques”).

Ens van ballar algunes peces: el xotis, les contradanses, la jota…

Al final, tothom va acabar sortint a ballar a la pista!!

Hem muntat un video amb algunes imatges:

I aquí podeu veure el xotis amb la part muda:

Moltes gràcies a tota la colla, vam gaudir molt amb aquesta visita i vam aprendre moltes coses.