Tot a punt

Dilluns, finalment, iniciem el nou curs. Els primers dies seran una gran prova, i comprovarem si tot el previst en el Pla d’Organització es pot dur a la pràctica.  Ha calgut implementar molts canvis que generaran dubtes, i és possible que tinguem algun oblit o errada, o potser caldrà reformular alguna de les mesures;  més que mai caldrà que actuem plegats, cadascú des del seu àmbit, i confiem que podem comptar amb la col·laboració i la comprensió de tothom. Als diversos apartats d’aquesta web teniu la informació sobre materials, protocols i novetats organitzatives d’aquest curs;  les més importants ja us les hem fet arribar per correu electrònic.

Com a adults, la nostra responsabilitat és donar als infants tanta seguretat i confiança com calgui, amb paciència, sense pressa.  I, sobretot, viure el primer dia d’escola, després de tants mesos, com el que és: un dia emocionant, il·lusionant, alegre i molt esperat.

Benvinguts de nou a l’escola!

1. Carles

Bon dia,

Tot està molt bé, però el menjador com queda. No sabem res de res i no hem doneu tota la confiança per deixar-lo al menjador.
      Del menjador no ha hagut reunions, hem sembla una falta de respecte i de responsabilitat per part del centre.

Gràcies

1. admin Autor de l'article

Benvolgut,
        el servei de menjador es continuarà oferint com fins ara, i se seguiran totes les condicions que s’han demanat des de l’administració. Escola, empresa i Consell Comarcal (que és qui té transferida la competència del servei) hem estat treballant en el condicionament dels espais i en la revisió i adopció de totes les mesures que s’han previst des dels Departaments de Salut i Educació.

Voldria recordar que s’han enviat diverses comunicacions a les famílies i s’han publicat a la web del centre els Plans d’organització pel curs 2020-2021, en ambdós documents es tracta el tema del menjador i hi ha un annex amb les mesures concretes del servei:
        28-7-20: publicació a la web del centre d’un enllaç al Pla d’organització provisional.
        30-7-20: email a les famílies titulat “informacions curs 20-21 i servei de menjador” amb els enllaços corresponents.
        6-9-20: publicació a la web del centre del Pla d’organització 20-21 definitiu, un cop aprovat en Consell Escolar.

A més, la pàgina de la web del centre titulada “Menjador escolar” s’ha anat actualitzant a mida que s’han anat adoptant les diferents mesures.

En aquest inici de curs tan incert és comprensible que tinguem dubtes, però si coneixeu l’escola i l’empresa de menjador sabeu que us podeu adreçar a nosaltres quan ho considereu convenient per demanar tota la informació que necessiteu.
        Cordialment,
        Joana Pardo