ROBÒTICA 2017

Seguint els objectius previstos en el Pla TAC de centre (noves tecnologies), és el segon curs que tots els nivells de l’escola han desenvolupat una experiència de robòtica.  Hem treballat amb uns robots educatius anomenats “Bee-bots” i “Pro-bots” en funció de l’edat dels alumnes.

cimg8347

La robòtica educativa consisteix a utilitzar els robots i les seves accions com a vehicle per a aprendre el llenguatge de la programació.  Promou el raonament lògic, el plantejament d’hipòtesis, aprendre de l’error…  Els alumnes estan molt motivats i, no només aprenen “de robòtica” sinó que aprenen “amb la robòtica”.

img_1630

Teniu més informació sobre l’experiència als diferents blocs dels cicles, no deixeu de visitar-los!

Educació Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà Cicle Superior

I aquí una informació més extensa a partir de l’experiència del curs passat.