RECOMANACIONS PER A L’ESTIU

L’equip de mestres del tram dels mitjans us deixem una recomanacions per a les vacances d’estiu.

ALTRES SUGGERIMENTS PER A L’ESTIU
Recomanem els quadernets de vacances de l’editorial Baula:
ACTIVITATS DE L’ÀMBIT MATEMÀTIC
DAUS: Fes càlcul mental tot jugant amb els daus.
*També podeu jugar amb daus de veritat: cada jugador té un parell de daus. Es tiren per torns i es sumen les quantitats.
EL CUC NUMÈRIC: Ordena els números del cuc.
MÀQUINA DE CALCULAR: Per a practicar el teu càlcul superant els teus propis reptes.
BINGO!: Jugueu al BINGO dels nombres amb cartronets i fitxes. Anomeneu les unitats i les desenes.
MATES A LA SALSA: Un recull de 13 cançons en català per a fer més agradable la memorització de les taules de multiplicar. No és un recitat, ni una cantarella monòtona i repetitiva, Són temes musicals amb entitat pròpia i de diversos estils.
ACTIVITATS DE L’ÀMBIT LINGÜÍSTIC
AUDIO LLIBRES: Contes de la revista el Tatano en la veu d’un narrador, amb música i efectes sonors.
UNA MÀ DE CONTES: Per escoltar i entendre històries mentre a la pantalla podem veure com les mans d’un artista van dibuixant allò que ens expliquen.
CONTES DEL TOM I LA LAIA: Contes interactius per a llegir, escoltar i fer.
ENTRENA’T A LLEGIR: Activitats de lectura eficaç.
AVENTURA’T AMB L’ORTOGRAFIA: Activitats per escriure el català sense faltes.
ORTOGRAFÍATE: Activitats, jocs i regles d’ortografia castellana.
ADIVINA: Diccionari de castellà en format audiovisual amb definicions fetes per nens i nenes.
POEMES DE LA JOANA RASPALL: Poemes escrits i recitats de la Joana Raspall i diferents activitats lingüístiques.
InfoK- Super3: Per estar al dia de tot el que passa al món

ENGLISH

Escolta contes i històries en anglès
THE BABY TRIPLETS
ACTIVITATS D’EXPERIMENTACIÓ
DINÀMIKS: Vídeos que demostren que la ciència pot ser divertida, apassionant i molt útil per entendre el dia a dia.
PLÀSTICA
Diverses PÀGINES WEB per a desenvolupar la creativitat.
VALORS
35 CURTMETRATGES sobre valors i emocions.
EDUCACIÓ FÍSICA

Recull de WEBS per a practicar l’activitat física.

CANTEM I BALLEM
DÀMARIS GELABERT

EL POT PETIT
JUST DANCE