PREINSCRIPCIÓ

Publicació oferta definitiva 30 de maig
Llista definitiva d’alumnes admesos 2 de juny
Matriculació del 12 al 16 de juny

Per tal de formalitzar la preinscripció cal demanar hora d’entrevista per lliurar la següent documentació:

• La sol·licitud oficial de preinscripció que serà única, i es presentarà al centre demanat en primer lloc i la fotocòpia de l’esmentada sol·licitud, un cop omplerta.  La presentació de sol·licituds a més d’un centre o el frau i la falsedat en les dades comportarà per al sol·licitant la invalidació dels drets de prioritat.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare i la mare o tutor/a.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual de l’alumne/a (TSI)
  • Certificació municipal de convivència i resguard de la renovació del DNI quan el domicili que s’al·lega no coincideix amb el DNI
  • Original i fotocòpia del document acreditatiu de qualsevol circumstància que s’al·legui a efectes de barems.
  • Qüestionari familiar omplert.

És imprescindible que els nens i les nenes que es matriculen a parvulari assisteixin a l’entrevista.

Matrícula curs 2017-2018

Per acabar de complimentar la matriculació del/de la seu/va fill/a per al curs escolar 2017-2018, preguem passeu per la secretaria de l’escola durant els dies i en l’horari que s’indica a continuació:

Dilluns 12 de juny: de 9h. a 11h. i d’11.30h.  a 13h.

Dimarts 13 de juny: de 9h. a 11h.

Dimecres 14 de juny: de 9h. a 10h.

Dijous 15 de juny: de 9h. a 11h. i de 12h. a 13.30h.

Divendres 16 de juny : de 9h. a 10h.

ATENCIÓ: EN CAS DE NO VENIR DURANT AQUESTS DIES A FORMALITZAR LA MATRÍCULA ENTENDREM QUE ES RENUNCIA A LA PLAÇA QUE TENIU RESERVADA I QUE RESTA COM A VACANT PER PODER-LA OFERIR A D’ALTRES FAMÍLIES.

Recordeu també que cal portar:

• Full de dades familiars
  • 2 fotografies del/de la nen/a mida carnet
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat mèdic oficial amb les dosis de vacunes i les dates corresponents.
  • Carta de compromís signada.