PREINSCRIPCIÓ CURS 18-19

Publicació oferta definitiva 11 de juny
Llista definitiva d’alumnes admesos 12 de juny
Matriculació del 21 al 27 de juny

Per tal de formalitzar la preinscripció cal demanar hora d’entrevista per lliurar la següent documentació:

• La sol·licitud oficial de preinscripció que serà única, i es presentarà al centre demanat en primer lloc i la fotocòpia de l’esmentada sol·licitud, un cop omplerta.  La presentació de sol·licituds a més d’un centre o el frau i la falsedat en les dades comportarà per al sol·licitant la invalidació dels drets de prioritat.
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare i la mare o tutor/a.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual de l’alumne/a (TSI)
  • Certificació municipal de convivència i resguard de la renovació del DNI quan el domicili que s’al·lega no coincideix amb el DNI
  • Original i fotocòpia del document acreditatiu de qualsevol circumstància que s’al·legui a efectes de barems.
  • Qüestionari familiar omplert.

És imprescindible que els nens i les nenes que es matriculen a parvulari assisteixin a l’entrevista.

Més informació aquí.