PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

En aquesta entrada anirem publicant i actualitzant les informacions referents a la preinscripció i matriculació per al curs 2024-2025.  Els infants que entren a I-3 són els nascuts l’any 2021.

Tot el procés es farà de forma telemàtica.  El Departament ha posat en marxa el web  preinscripcio.gencat.cat,  amb la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció als ensenyaments obligatoris.  Recomanem que el visiteu ja que hi ha tota la informació sobre calendari, criteris de prioritat, preguntes freqüents… També hem elaborat una guia per a la preinscripció telemàtica.

CALENDARI:

5 de març Oferta inicial
6 al 20 de març Presentació de sol·licituds (via telemàtica).

Codi de centre 08022011

Fins al 22 de març Presentació de documentació
17 d’abril Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
17 al 22 d’abril Presentació de reclamacions
25 d’abril Llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
30 d’abril Sorteig per resoldre sol·licituds empatades:

NÚMERO 81.801

2 de maig Llista ordenada definitiva
7 de juny Oferta final de places
10 de juny Llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

Alumnes preinscrits amb assignació.

18 al 26 de juny Matriculació
En cas que tingueu dubtes o problemes per a fer els tràmits, contacteu amb l’escola (93 568 49 53).
D’acord amb l’article 40 i successius de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la publicació d’aquests llistats té com a única finalitat donar a conèixer informació del procés de preinscripció.  Les dades de caràcter personal objecte de publicació són les mínimes necessàries per a donar compliment a aquesta finalitat.  Aquests llistats no constitueixen font d’accés públic i no poden ser reproduïts ni totalment ni parcial, ni transmesos ni registrats per cap sistema de recuperació de la informació.  L’incompliment pot comportar l’assumpció de responsabilitats.