Jornada “CODEBOT VALLÈS 2021”

Avui s’ha celebrat la jornada CODEBOT VALLÈS, on una colla de centres de la zona han compartit les seves experiències en robòtica educativa i programació.

logo de la jornada dissenyat per alumnes de l’INS Montmeló.

Des de l’escola Pau Casals hem presentat els diferents projectes que duem a terme en funció de l’edat dels infants, i des d’avui i durant els propers dies, algunes classes aniran entrant i veient les experiències d’altres centres, que sempre resulten inspiradores.

La robòtica és una eina molt interessant: aprenem DE robòtica i AMB la robòtica, tot plantejant la resolució de problemes i la realització de projectes que resulten motivadors, significatius i emocionants per a l’alumnat.  Sovint el projecte de robòtica vertebra aprenentatges diversos d’altres àrees: matemàtiques, llengua, coneixement del medi, visual i plàstica…

Enguany totes les presentacions s’han fet en forma de vídeo per poder fer la jornada virtual, però esperem que en futures edicions pugui ser presencial.